Notesem w nudę ....

Oj zaległości mam !
Blogowe zaległości, na śmierć zapomniałam pokazać Wam jedne z nowszych notesików :)
Kurczę, mam nadzieję, że jeszcze o czymś nie zapomniałam O.o

Dobra zatem pokazuję :) Pierwszy mega pozytywny i pełen energii notes



Prosty, z obszarpanymi brzegami, to jest to co lubię ;P
Drugi notes natomiast jest w ciemnych kolorach z przyjemnym akcentem jakim jest babeczka :)


Mmmmm lubię to :)

Ostatnio dużo czasu zajmuje mi xxxx, uparłam się na troszkę większy haft, z wieloma kolorami więc dłubę i dłubę :D
Efekty pokażę (mam nadzieję) niebawem :) A tymczasem zmykam pohaftować i wstawić coś obiadopodobnego, coby Pan Mąż i Młoda z głodu nie padli ;)

Buziaki !

2 komentarze :

  1. Same śliczności :) szczególnie przypadł mi do gustu ten z aparatami :) idealny, bo jedną z pasji jest fotografia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)