Kartkowo notesowo i pół kota zza krzaka :P moje pierwsze xxx ];-)

Hejka wszystkim :)
Wreszcie słoneczko wróciło i praży od rana :) Dlatego i humorek lepszy i wena wróciła, także nic tylko tworzyć :D

Ostatnio porobiłam kilka notesów, kilka kartek i zaczęłam wyszywać haftem xxxx :)

Papierowa wiklina nadal mnie nie lubi, ale nie poddaję się i ostro z nią walczę ;P


Od kręcenia tych nieszczęsnych rurek, aż bąbel na palcu mi wyskoczył, a te cholery i tak się ładnie i równo skręcać nie chcą ..... No nijak bym ich nie skręcała to i tak koniec grubszy od początku, no fatum, klątwa jakaś czy co?!

Dobra, żeby nie zasmucać sobie reszty dzisiejszego dnia,pokażę Wam coś co jak na razie mi wychodzi i mam nadzieję, że tak zostanie ;)

Pierwsza idzie do odstrzału karteczka dziecięca :)


Kolejnym tworem jest kwiatowo okienkowy notes i notes szyciowy, na twórcze pomysły :)



A i jeszcze o najważniejszym bym zapomniała :)
W sobotę byłam na twórczym spotkaniu :) Było bardzo fajnie :) Tam właśnie postawiłam swoje pierwsze xxxxx :)


Muszę się przyznać, że mocno mnie wciągnęło :D
to na dziś tyle ;)
buźki ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię ;)